środa, 24 stycznia 2018

Na sam początek






Witamy w naszym świecie ! :) Dwa różne style jedna miłość <3
Na samym początku chciałybyśmy się Wam przedstawić.
Nazywamy się Martyna i Sara.
OD ZAWSZE kochamy modę, odkąd tylko pamiętamy, z tego względu postanowiłyśmy założyć bloga i dzielić się z Wami naszymi inspiracjami i modą według nas . Każda z nas jest inna, lecz tak samo zakochana w modzie :)
Łączy nas nietypowa historia, o której na pewno tutaj opowiemy :)


Kilka słów o nas SARA 24 lata, Polska , Zachodniopomorskie. Moja przygoda z modą trwa od zawsze , zawsze lubiłam dobrze wyglądać jednak mój styl nie był zawsze idealnie dobrany do mnie , wciąż nad nim pracuję jednak myślę , że zmierzam ku dobrej drodze:)Moim największym hobby po za modą jest POLE DANCE, od roku trenuję i jestem w tym sporcie zakochana. Ponadto  rok 2018 spowodował u mnie wielką chęć zmiany swojego życia i zapisałam się  na siłownię . Zmieniłam swój styl życia , po kilku latach rzuciłam palenie i chcę wytrwale dążyć do pracy nad sylwetką :)Nie chciałabym zdradzać wszystkiego na samym początku, więc to tyle :) Jestem wielką gadułą także niebawem więcej informacji o mnie 

2 komentarze:

  1. Witam dziewczyny, świetnie że macie pasję i rozwijacie zainteresowania. Pole dance - super, ale wiem że to wymagający sport, tym bardziej gratuluję i życzę sukcesów. Czekam co Martyna o sobie zechce opowiedzieć. Oczywiście czekam na Wasze prezentacje modowe, czym nas zaskoczycie? Na starcie powodzenia!!! Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo za Twoją opinie, jest nam niezmiernie miło :) Tymbardziej , ze to pierwszy komentarz na naszym blogu. Niebawem będzie więcej zdjęc i informacji odnośnie naszych pasji także zapraszamy serdecznie do obserowania bloga kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń