niedziela, 4 marca 2018

Żegnając zimę

Witajcie Kochani :)


W związku z tym , że w ostatnim czasie troszkę zabiegana jestem i nie miałam czasu napisać posta chciałabym pokazać wam zdjęcia stylizacji które robiłam jakiś czas temu :)
Nadchodzi długo wyczekiwana  wiosna a co wiąże się z tym nowe , świeże cudowne stylizacje które będziemy pokazywać na bieżąco. :) 
Nie chciałam aby te fotki poszły w zapomnienie ponieważ trochę pracy w nie włożyłam więc dodaje je razem:) 
Kilka słów o nich : Moim jednym z najbardziej eleganckich płaszczy jakich posiadam jest czarny płaszcz marki DESIGUAL- kocham tą markę za jej unikatowość i wyjątkowe materiały.
Bardzo dobrze czuję się w stylizacjach nowoczesnych oraz w klasycznych, chociaż w klasykach tak naprawdę od niedawna i to zasługa Martynki :* :* :)
Szczerze się przyznam , że po uszy jestem zakochana w kurtkach marki MONCLER, jestem chyba jedną z największych fanek tej marki! 
Beżowy płaszczyk marki Massimo Dutti klasyczny i bardzo elegancki.
Natomiast srebrna kurtka : Philipp Plein :) Łączę ze sobą różne style, lubię bardzo kombinować z modą , jeszcze się ucze ale myślę , że jestem na coraz lepszej drodze :) 
Już w kolejnym poście zobaczycie moją sesję którą miałam wykonywaną w Warszawie, oraz opowiem wam co tam robiłam :) 









 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz