wtorek, 13 marca 2018



       

                                              Witajcie kochani :) 


   Za oknem plucha, szaruga i deszcz.. lecz nie odczuwa się już tych mrozów. 
   Postanowiłam dzisiaj schować prawie wszystkie kurtki zimowe do garderoby i oficjalnie się z nimi rozstać do kolejnej zimy. Nie mogę doczekać się wiosny i naszych nowych stylizacji ,szykujemy dla was coś naprawdę ciekawego i unikatowego. 
Tymczasem chciałabym wam pokazać efekty sesji zdjęciowej którą miałam wykonaną w Warszawie 2 tygodnie temu. Mogę śmiało powiedzieć ze ostatni weekend który spędziłam w Warszawie był moim najlepszym weekendem ever ! :)
Miałam zaliczenia na studiach które poszły mi bardzo dobrze i pół roku mam zaliczone. Oraz w ciągu tego weekendu zaliczyłam ze znajomymi najlepsze kluby w Warszawie ! Bardzo żałuję , że nie mieszkam bliżej dlatego cieszę się z każdej spędzonej tam chwili. A teraz pokażę wam zdjęcia : 

kurtka moro - ZARA
spodnie skórzane - H&M
buty - BOCCI 
torba - Jimmy Choo 
czapka - dsquared

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz