sobota, 3 lutego 2018



                                                             


         Cześć ! Dzisiaj chciałabym wam troszkę opowiedzieć o sobie i swoich zainteresowaniach abyście mogli mnie poznać . Jestem osobą bardzo optymistyczną, staram się z każdej nie możliwej rzeczy znaleźć wyjście. Jestem bardzo szczera i nie boję się mówić tego co myślę. Moimi słabościami są słabe nerwy bywam bardzo wybuchowa i emocjonalna, staram się panować nad tym lecz nie zawsze mi to wychodzi. Jestem również bardzo przyjazna, nie lubię osób fałszywych , wiele razy przejechałam się na kimś na kim mi zależało lecz z perspektywy czasu uważam , że dużo mnie to nauczyło. Mam duży dystans do siebie a w ludziach najbardziej cenię poczucie humoru i szczerość  :)  Jedną z takich osób jest właśnie moja współautorka MARTYNA! Nie znamy się zbyt długo , lecz obie nie wyobrażamy sobie abyśmy miały stracić kontakt. Mamy szerokie plany związane z tym blogiem mamy nadzieję , że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie gdyż nasze zainteresowania są szerokie :)
Kiedyś byłam zapalonym sportowcem za czasów szkoły brałam udział we wszystkich możliwych zawodach sportowych i odnosiłam sukcesy, sport był moim życiem. Niestety po szkole wszystko się skończyło i zostałam z wielką pustką. Kilka lat odpuściłam sobie całkowicie sport. LECZ... nadszedł czas , że wszystko do mnie wrócilo .. chęć spełniania siebie, motywacja i zapał więc postanowiłam wrócić raz na zawsze do ćwiczeń , chcąc wszystko zmienić zapisałam się na Pole dance.
   Od roku trenuję POLE DANCE, jest to dla mnie odskocznia od wszystkiego , podczas treningów czuję że mogę wszystko, żyję sportem i dzięki niemu jestem szczęsliwa. Od kilku miesięcy również chodzę na siłownię i zamierzam chodzić już na stałe.  Poniżej chciałabym wam pokazać troszkę mojego świata , miłości i wielkiej pasji :)







1 komentarz: