środa, 28 marca 2018




                           

                                WITAJCIE KOCHANI :)


      
 
Chciałabym wam na początku pokazać efekty sesji zdjęciowej w której miałam nie dawno okazje wziąć udział :) Uważam , że zdjęcia wyszły bardzo ładne i niebawem oczekujcie kolejnych sesji z naszym udziałem . 
Ponadto chciałabym aby nasz blog nie opierał się jedynie na stylizacjach modowych tylko również na poradach związanych z pielęgnacją włosów oraz skóry. Swojego czasu popełniłam ogromną ilość błędów ,które poskutkowały wypalonymi , pokruszonymi włosami. Wiele lat przedłużałam włosy na różne metody. Chciałabym napisać także wkrótce o tym post dokładnie , uprzedzam , że będzie on bardzo dłuuugi :) MAM WIELKĄ NADZIEJE , że wiele osób uniknie popełnianych błędów na moim przykładzie. Dodam , że jestem przeszczęśliwa ,  że udało mi się wyprowadzić moje włosy z wielkiego ,,bagna'' z i są w dobrym stanie a nie wierzyłam , że kiedyś mi się to uda. Mam kilka fotografii które pokazują mój opłakany stan włosów, jeśli będziecie chcieli piszcie w komentarzach to może ta fotografia ujrzy światło dzienne:)  To jest moja wielka przestroga!! Kochani czekajcie na kolejny Post, buziaki :* 

kurtka : MANGO ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz